úterý 26. ledna 2010

McDonald's - Lhotecká





areál OMV
Lhotecká ul.
Praha 4 143 00


Po-Ne: 7-01

McDrive

Výborný McDonald v klidném prostředí. Včera večer (kolem 18:30) jsem tam byl prakticky sám + 4 sedící lidi. Rychlost naprosto úžasná do dvou minut jsem měl jídlo a seděl :) Dobře rozvržená práce zaměstnanců, kdy se jeden až dva starají o McDrive a ostatní 3 o zákazníky uvnitř.





Interiér už má pár let za sebou, naštěstí toalety jsou rekontruované.
Exteriér restarace je výborný hlavně v létě, kdy je otevřená zahrádka a dětský koutek s tobogánem.. do kterého se bohužel my větší nevejdeme :D Dřív tam býval ještě Double Decker se skluzavkou.




Dal jsem si dietní večeři v podobě velkého McChicken menu s džusem. Maso uvnitř housky i hranolky byly naprosto čerstvé, akorát vyndané z friťáku. Tak jak to má být.




Jednou jsem měl problém s čokoládovým Shakem, který byl naprosto zkažený.

Celkové hodnocení: *****


Zvětšit mapu

1 komentář:

  1. Jojo, tento MCD mám taky moc rád, i z důvodu, že je kousek od mého bytu :)

    OdpovědětVymazat