neděle 7. února 2010

Už je to tady - Výsledky londýnské exkurze jsou tu

Prodloužený víkend, který jsem nyní strávil v Londýně přinesl samozřejmě i možnost navštívit McDonaldy a zdokumentovat jejich výrobky, nabídku a vůbec porovnat je s MCD z naší kotliny.

O kvalitě jídel snad ani není nutno se moc rozepisovat, protože byly prostě skvělé.

Ale začněme popořadě.

1. MCD jsem navštívil na Baker Street - test byl opatrný a to v podobě objednávky McFlurry s jahodou. Leč to byla lehká objednávka - obsluha na mě koukala jak kdybych spadl z Marsu. (tuto objednávku slyšel asi zřejmě poprvé)... I po naléhání jsem ho nepřesvědčil a prostě mi to neudělal. Nabídl mi tedy alternativu v podobě McFlurry s karamelem a čímsi čokoládovým.
Nakonec mi to ale zachutnalo a pochutnal jsem si. Z neznámých kuliček se vyklubala skvělá čokoláda, která krásně křupala a po namočení do karamelu byla prostě božská. Nelitoval jsem ani minutu, nicméně mé nejoblíbenější jahodové McFlurry asi v UK neznají.
A ještě celkový pohled na pokladny.


2. MCD jsem navštívil po fotbale Tottemham - Aston Villa na High Road. Po řádném fandění jsem byl hodně hladovej, tak jsem neváhal a šel do MCD na pořádnou večeři.
Výborný kuchař mi připravil naprosto skvělé hranolky - snad ještě lepší než v ČR a skvělý sendvič Quarter Pounder. Tento sendvič u nás nedostaneme, takže ho zběžně popíšu:

Základ je pořádný kus masa (u nás se používá do Big Tasty), toto maso je obložené z obou stran sýrem a na vrchu je použita klasická náplň do cheeseburgeru.

Po snědení tohoto kousku a zapití vychlazenou Colou jsem si chrochtal blahem, nicméně žaludek se ještě ozval a přišla řada, jak jinak, než na cheese. :)

Po dvou cheesech jsem byl skvěle najezenej a spokojenej, tak jsem vyrazil do typického anglického Pubu na pivko. :) (o tom snad až příště)

Na závěr, bych řekl, že v MCD bylo čisto, personál se snažil vycházet vstříc a kuchař vařil výborně. Interiéry byly víceméně stejné jako u nás, což se ovšem nedalo říct o nabídce jídel a o obalech výrobků. To už bylo zaměřeno asi lokálně na UK a na místní zřejmě náročnější jedlíky.

Matěj

Žádné komentáře:

Okomentovat